1 august 2011

Uite cum îşi promovează Mexicul turismul

Prin mai multe spoturi, Televisa, cel mai mare concern media din Mexic, doreşte să facă ţara aztecilor mai cunoscută, nu prin celebrele telenovele, ci prin naturaleţe şi... vis (unul dintre sloganele Televisei fiind: "Fabrica de vise"). Anul trecut. în septembrie, Mexicul a sărbătorit 200 de ani de la independenţă (eveniment numit Bicentenar de mexicani). "Estrellas del Bicentenario", este miniseria de spoturi în care sunt prezentate câteva state: Chihuahua, Oaxaca, Veracruz, Yucatan şi altele. 

 Yucatan este statul prezentat în filmuleţul de mai jos. Spotul a fost lansat anul trecut în mai. Spoturile noastre când vor arăta ca cele făcute de mexicani? Trebuie să avem tradiţie în telenovele doar ca să facem câteva minute de neuitat? 

Niciun comentariu:

România, în STARE DE RAHAT!

Trecu pe lângă mine un nene, care vorbea la telefon, spunându-i interlocutorului următoarele: „Am reuşit ieri să iau cu 7 lei”. Era vorba de...