Ştim că logo-urile ascund uneori mesaje subliminale sau imagini cu diverse subtilităţi. Logo-ul produselor de panificaţie Savoria este un exemplu. La prima vedere, în logo vedem o pâine abia scoasă din cuptor din care ies aburi. Simplu. Dar, de fapt, vedem o altă imagine: palma mâinii stângi deschisă, aflată între paranteze. Foarte frumos!
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
România, în STARE DE RAHAT!
Trecu pe lângă mine un nene, care vorbea la telefon, spunându-i interlocutorului următoarele: „Am reuşit ieri să iau cu 7 lei”. Era vorba de...
-
Anda Călugăreanu îl întreba pe Octavian Cotescu cum se numește pomul care face ciori. Acesta îi raspunde că nu există și că ciorile vin în v...
-
Sa va spun o intamplare de-a mea. Domnul Diaconescu a facut un mic anunt spre sfarsitul emisiunii "Dan Diaconescu Direct" - Epis...
-
SPECIAL Acum câteva zile am vizionat filmul "Baltagul" şi am revăzut-o pe actriţa Margarita Lozano. Poate că dacă nu v...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu